sığınağım

Şştt sığınağım sana geldim
Sessiz ol,şşt…

Duyulmasın bilinmesin karmaşalarım,yaşadıklarım

Konuşulunmasın

Sessiz ol,sesinin her yükselişi canımı yakacak çünkü

Şşşttt…Her zamankinden kırılmış geldim sana

onu bile affettim geldim

bir sürü hata yaparak geldim

Yorgun ve bitkin….

Kendimi yüzyıllık bir çınar gibi hissediyorum

Yüzyıllık koca çınarın yorgunluğu var kalbimde

Beynimde ise  korkunç bir pişmanlık duygusu

Beynimin almadığı milyonlarca anlamsızlık var şimdi

sadece düşüncelerimde

ilk keşkemi haykırarak kendime sana geldim

gözümü karartıp yaptığım  hatalarımın sonucu sendeyim yinekapındayım

duyuyor musun beni?

O zaman tut elimi

Sığınağım niye bakmıyorsun suratıma ben geldim işte..

Bu sefer tamamen geldim..

Bitti!

Üç noktalarımı,ünlemlerimi,soru işaretlerimi getirmedim yanımda

Kocaman bir nokta koydum sadece

Kocaman

Sen bırakmazsın beni kırmazsında

Hiç üzmedin sen beni

Hiç parçalamadın

Bana yalan söylemedin hiç

Sana inanmaya zorlamadım kendimi bir kere bile

Gözlerine bakıp yalvarmadım

hadi ne olur bir şey söyle de inanayım sana diye

Sana inanmaya zorluyorum diye

acı çekerken bulmadım kendimi bir saniye bile

Senin yanında gurur kelimesi hiç geçmedi aklımdan

Gurur nedir bilmedim

Sığınağım yüzünü dön bana sana geldim

Yüzünü dön ki hatırlıyım hayallerimi

Kaybettiğim yerden çıkarmaya geldim kendimi.

Beynimi  kafatasımdan çıkaracağım şimdi

Yavaşça senin o kocaman ellerine teslim edeceğim

Beynim yok diye hücrelerim düşünmeye başlarsa eğer

onları söküp atacağım

Sığınağım sana geldim

hadi gidelim tut elimden…

Ama sakın bırakma sıkıca tutsıkıca….

bırakırsan ellerimi ona doğru gitmekten korkuyor bedenim

sığınağım sana geldim kendi bencilliğimle

vücüdumu saran bu korkunç duygudan arınmak için

benim yeniden  ben olmamı sağla diye

çalıyorum kapını sessizce

aynaya gördüğüm bu suratı tanımıyorum artık,

şştt.. bu son söylediğimi sakın söyleme kimseye

çünkü ben daha söyleyemedim ki kendime…

sana geldim işte yeniden kaybettiğm ben olmak adına….

Geldim.

BESTE ÖZER

Published in: on Eylül 21, 2010 at 12:58 pm  Yorum Yapın  

The URI to TrackBack this entry is: https://besteozer.wordpress.com/2010/09/21/siginagim/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Bir Cevap Yazın

